קידום אתרי תוכן

כיום, ניתן למצוא מגוון מרשים של אתרי אינטרנט בישראל מסוגים שונים. לדוגמא, אתרי תדמית, חנויות ווירטואליות ועוד. חלק ניכר מאתרי האינטרנט בישראל (ובעולם) הם אתרי תוכן. אתר תוכן הוא אתר אשר מטרתו המרכזית היא להניע את הגולשים לפעולה. עם זאת, בניגוד לאתרי תדמית, אתר תוכן עושה את מלאכתו על בסיס היותו פלטפורמה המפרסמת תכנים איכותיים לגולשים.

לדוגמא, אתר תוכן המבקש לקדם שירות של עיצוב פנים, יעניק לגולשים מידע מגוון בנושא עיצוב דירות, מוסדות ומשרדים. התוכן מהווה דלת כניסה לאתר. הגולש אשר מחפש את השירות נכנס למאמר המקצועי, מקבל רושם מהרמה והסגנון, ויוצר קשר עם בעל האתר (או עם מפרסמים אשר עובדים בשיתוף פעולה עם העסק). ככל שהאתר ייהנה ממספר גבוה יותר של כניסות גולשים, וככל שהגולשים יישארו בו בעקבות הרמה והאיכות, מנועי החיפוש של גוגל יעניקו לאתר דירוג גבוה. כאן אנו נכנסים כבר לתחום של קידום אתרי תוכן.

קידום אתרי תוכן בגוגל הוא הדרך באמצעותה אנו מביאים לכך שהאתר יזכה לתוצאות מרשימות מבחינת מנועי החיפוש. אם אתם מעוניינים להקים אתר תוכן, או שיש לכם אתר תוכן ואתם לא מצליחים לגרום לגוגל להעניק לכם את "ההכרה הראויה", עליכם לפנות בהקדם לחברת קידום בגוגל.

 

בחברת BooYa, אנו מעניקים שירות מקצועי וליווי אישי מבחינת קידום אתרי תוכן. במסגרת קידום אתרי תוכן עם BooYa, אתם זוכים לא רק לקידום אתרים איכותי, אלא גם לקידום אתרים המבוסס בראש ובראשונה על המאפיינים הספציפיים של אתרי התוכן. לכך אנו מוסיפים התחייבות להצלחות. בדיוק כך. אצלנו לא תקנו "חתול בשק" אלא הבטחות ספציפיות המכומתות למספרים. 

אז איך עושים נכון קידום לאתר תוכן?

אם יש לכם אתר תוכן אשר איננו מגיע לראש תוצאות דפי החיפוש, ונדמה לכם שאתם "עושים הכל נכון", זהו בהחלט מצב מתסכל במיוחד. כמו כן, במידה ואתם מעוניינים לבנות אתר תוכן, ורוצים לזכות לתוצאות יפות אצל גוגל, אתם חייבים לפעול כמו שצריך כבר מהשלב הראשון ביותר. בקיצור, קידום אתרי תוכן הוא מלאכת מחשבת אשר אין להפקיד אותה אלא בידיהם של מקדמים הראויים לכך.

קידום אתרי תוכןבחברת BooYa, אנו מציעים קידום אתרי תוכן אשר מבוסס על תהליך בן חמישה שלבים. חשוב להדגיש כי כל אחד מהשלבים מלווה אותנו לאורך כל התהליך, ומדובר למעשה במעין "מעגל קסמים".

בשלב הראשון, עלינו לאפיין באופן ספציפי את אתר התוכן אשר מונח על "שולחן הניתוחים". נערוך לאתר בדיקה מקיפה, לאורך ולרוחב. ביחד אתכם, ובעזרת מגוון רחב של כלים מקצועיים, נאפיין את האתר, מטרותיו, קהל היעד שלו ודרך הפעולה המתאימה לו ביותר (מבחינת שיווק באינטרנט). כעת, נצא לדרך עם מחקר מילות מפתח. כאשר גולשים מחפשים תכנים ושירותים באתרי אינטרנט, הם נעזרים במנועי החיפוש. בישראל, מנוע החיפוש הפופולארי ביותר הוא מנוע החיפוש של גוגל. באמצעות מחקר מילות מפתח, אנו יכולים לבנות "בנק" ביטויים אשר רלבנטיים עבור אתר התוכן שאותו אנו מעוניינים לקדם.

למשל, אם יש לנו אתר תוכן המבקש לקדם חברה שמפעילה טיולי סנפלינג, עלינו לבדוק מהם הביטויים שמקלידים גולשים המחפשים שירות מסוג זה. לדוגמא – "טיולי סנפלינג במדבר יהודה", "טיולי סנפלינג למשפחות", "סנפלינג רומנטי לזוגות" ועוד. לכל ביטוי יש היקף חיפושים חודשי וניתן לאפיין את השוק הספציפי של אתר התוכן על בסיס הביטויים השונים.

כעת, BooYa תעניק לכם דו"ח מפורט ובו היקף הכניסות הצפוי עבור קידום האתר והערכה בדבר עלייה בתוצאות רלבנטיות לפי הביטויים השונים. בחברת BooYa, בניגוד לחברות אחרות של קידום אתרים אורגני, אנו מתחייבים על כמויות ומספרים. זאת משום שאנחנו מקצוענים בקידום אתרי תוכן ולא מתביישים בכך אפילו לרגע אחד. כמו כן, התחייבות זו, "יוצקת תוכן" באמינות ובמקצועיות שלנו.

מתוך תוצאות מחקר מילות המפתח, נוכל לגזור את המשך העבודה על האתר. בשלב זה, עלינו לעבור ולערוך אופטימיזציה למבנה האתר. אתרי תוכן הם אתרים גדולים ומורכבים (יותר ופחות) אשר מציעים לגולשים מגוון רחב של מידע מקצועי. בכדי למנוע בלבול מצד הגולשים, אשר יבוא לידי ביטוי גם בבלבול אצל גוגל, עלינו לבנות בדקדקנות את האתר.

אופטימיזציה למבנה האתר דואגת להיררכיה וסדר אשר משמשים אותנו לכמה מטרות. ראשית, אנו מאפשרים לגולשים לדעת היכן הם נמצאים באתר וכיצד למצוא את התכנים הרלבנטיים עבורם. שנית, מנוע החיפוש של גוגל יודע להבחין מהם הדפים הראשיים באתר ומהם עמודי המשנה. באמצעות אופטימיזציה למבנה האתר אנו נמנעים גם ממצבים של דפים כפולים, כותרות לא נכונות, תיאורים לא מדויקים וכדומה. אופטימיזציה לאתר כוללת גם אבחון של הקישורים באתר והימנעות מקישורים לא נכונים ובלתי רלבנטיים. מיותר לציין כי האופטימיזציה נשענת כל הזמן על מחקר מילות המפתח. עם תום השלב הנ"ל, אנו עוברים לשלב הבא והוא – ניהול תוכן.

ניהול תוכן הוא פרמטר חשוב ביותר מבחינת קידום אתר אורגני. זאת משום שמדובר באתרים אשר התוכן עומד ממש במרכזם. קידום אתר תוכן חייב להקפיד על כתיבה נכונה, לא רק מבחינת הגולשים אלא גם מבחינת התאמה לגוגל ומנועי החיפוש. זוהי טכניקה חשובה ביותר אשר משפיעה באופן ישיר על ביצועיו של האתר בפועל.

זכרו, כאשר אנו עובדים על אתר תוכן, התוכן הוא המפתח החשוב ביותר מבחינת הצלחתו של האתר במרחב הווירטואלי. ניהול התוכן קשור כמובן גם לשלב הבא אחריו והוא יצירת מערך קישורים ורשתות חברתיות. מדובר בעבודה חיצונית על קישורים באתרים אחרים שמפנים אל אתר התוכן. קישורים אלה צריכים להיות איכותיים ולהיבחר בקפידה. כמו כן, עלינו גם לעבוד ברשתות החברתיות ולייצר תנועה לאתר ממקומות כגון פייסבוק, טוויטר, גוגל-פלוס ועוד.

לכל אורך הדרך, ובמיוחד לאחר שעברנו את כל השלבים הראשונים, אנו מבצעים אנליזה לאתר. דהיינו, מנתחים את הביצועים של האתר בפועל ובודקים כיצד השינויים שלנו משפיעים על התקדמותו במנועי החיפוש. באמצעות אנליזה מקצועית, אנו מאבחנים היכן טמונים "הכשלים" באתר (לדוגמא, דפים לא רלבנטיים, עמודים בעלי אחוזי נטישה גבוהים) וכיצד ניתן לפתור את הבעיות השונות. ניתוח זה בודק גם מהיכן מגיעות הכניסות לאתר ואלו דפים מובילים את הגולשים לבצע המרות (דהיינו, לנוע לפעולה כגון יצירת קשר או רכישת מוצר/שירות).

מערכת ניהול תוכןקידום אתרים אורגני, קידום אתרי תוכן

מערכת ניהול תוכן היא אחד הכלים החשובים ביותר של אתרי תוכן. זוהי למעשה מערכת פשוטה להפעלה המעניקה לכם אפשרות להזין תכנים לאתר. עם זאת, גם עבודה מול מערכת ניהול תוכן צריכה לעשות בהתאם לטכניקות שונות של קידום אתרים. זאת משום שהעלאת תכנים בצורה לא נכונה עלולה להסב לאתר נזק ולא "להרים אותו למעלה". בחברת BooYa, נסייע לכם עם העבודה מול מערכת ניהול התוכן באתר.

בזכות העבודה המקצועית והמדוקדקת, בחברת BooYa אנו מעמידים לרשותכם שירות מלא ויעיל של קידום אתרי תוכן. כמו כן, תודות להצלחותינו הרבות מבחינת קידום אתרי תוכן, אנו מסוגלים גם להתחייב להישגים.