קידום אתרים וכתיבה שיווקית

 

כתיבת תוכן לאתרי אינטרנט היא אחד הפרמטרים המרכזיים והחשובים ביותר שמובילים כל קמפיין של שיווק ווירטואלי. כידוע, התוכן הוא המלך ולא נראה באופק מי שיאיים על כסאו. אולם, חשוב לדעת שכתיבת תוכן באינטרנט, ובפרט כתיבה שיווקית, איננה זהה לכתיבת תוכן בפלטפורמות אחרות (כמו פרינט). כתיבת תוכן שיווקית באינטרנט מבוססת על מספר אלמנטים בעלי משקל אשר חלקם מתקשרים עם מנועי החיפוש ברמת הקוד, וחלקם נוגעים לאופן שבו הגולשים צורכים את הטקסט. 

בחברת BooYa אנחנו עובדים עם כותבי תוכן מובילים אשר יודעים כיצד להפוך את המסרים השיווקיים של העסק לכדי מילים מנצחות. כמו כן, אנו יודעים היטב להתאים את הטקסטים שלנו לנוכחות ווירטואלית מקסימאלית על ידי שילוב מדויק של מילות מפתח, ביטויי LSI, ביטויי זנב ארוך ועוד. חשוב להדגיש כי כאשר אנו מסייעים ללקוח בפרויקט של קידום אתרים עם אתר קיים אנו מציעים גם שירותים של כתיבה שיווקית לשדרוג התוכן באתר. לא אחת, אתרי אינטרנט ותיקים סובלים מנראות ווירטואלית נמוכה בגין תוכן לא איכותי ולא מקורי שהוזן על ידי גורמים לא מקצועיים. בסיטואציות אלה, הצוות שלנו ב-BooYa מאתר את התוכן באתר שזקוק לשיפוץ ומחליף אותו בטקסטים ברמה גבוהה ובעלי נוכחות אינטרנטית שיווקית.

השלבים הראשונים – האפיון ומחקר מילות מפתח
השלבים הראשונים של פרויקט קידום אתרים הם אפיון ומחקר מילות מפתח. במסגרתם, הצוות המקצועי שלנו ב-BooYa עורך מפגשים ושיחות עם הלקוח שמטרתן לאפיין את מהותו של העסק ולהתחקות אחר קהל היעד הרלבנטי והאיכותי ביותר. סיעור המוחות הזה מאתר את היתרונות היחסיים של העסק וגוזר ממנו את המסרים השיווקיים שישולבו בתכנים. במקביל, אנו מבצעים מחקר מקיף של הפעילות בענף המדובר ועורכים ביקורים תכופים באתרי אינטרנט מתחרים (ובעיקר באתרי אינטרנט מובילים שאותם אנו מעוניינים לעקוף).
הכתיבה השיווקית נועדה אפוא לחזק את אתר האינטרנט בשדה המקצועי שבו הוא פועל ולהכיר היטב את הדגשים שיש להציב בחזית לטובת יצירת קמפיין איכותי. על מנת שהתוכן ידבר בשפה של קהל היעד אנחנו נעזרים גם ברשתות חברתיות, פורומים, קהילות ווירטואליות, מאמרים מקצועיים ועוד. שלב האפיון מתייחס כמובן גם למחקר מילות מפתח ממוקד מטרה. אנו מחפשים את הביטויים המבוקשים ביותר בתחום ודואגים להבליט אותם בכל העמודים באתר. 

סודות הכתיבה השיווקית באינטרנט
כתיבה שיווקית באינטרנט איננה זהה לכתיבה שיווקית במדיומים אחרים. מאמרים באתרי אינטרנט צריכים להיות בנויים היטב ומחולקים "כמו שצריך" על פי מתאר מסודר של כותרות ופסקאות. עליהם לכלול קישורים פנימיים במקומות ברורים ולהוביל את הגולש אל היתרונות היחסיים של העסק בתחום הספציפי.
בעבר, כתיבה שיווקית באינטרנט התבססה רבות על אלמנטים כמו צפיפות מילות מפתח והימנעות מאותיות חיבור. למשל, טקסטים כללו אין ספור פעמים את הביטוי המרכזי ושברו את התחביר עם ביטויים שאינם נכונים מבחינת הגהה (עורך דין משפחה רעננה). כיום, מדובר בנחלת העבר. העדכונים האחרונים של גוגל, ובעיקר עדכוני פנדה ופינגווין, מתמקדים רבות באיכות הטקסט. כפועל יוצא מכך, אתרים עם תכנים ברמה נמוכה עלולים להיפגע ולמצוא את עצמם מאחור. העיקרון בעניין זה הוא ברור – רק תוכן אשר באמת מעניק ערך מוסף לגולש יוכל לזכות את האתר בדירוגים הגבוהים על גבי תוצאות מנועי החיפוש. מנגד, תכני ספאם לא מקצועיים אשר מתמקדים באופן לא טבעי בביטויי מפתח "קלאסיים" אינם מספקים את הסחורה.
בחברת BooYa, אנו לא חוסכים באיכות התוכן ומעמידים לרשות לקוחותינו את שירותי הכתיבה הטובים ביותר ברשת. כל התכנים שלנו הם תכנים מקוריים אשר נכתבים בתיאום מלא עם הלקוח ומתכתבים היטב עם המחקר המקדים של ביטויי החיפוש וכן עם היתרונות היחסיים והמסרים השיווקיים. מדובר במתכון מנצח אשר מאפשר לנו לייצר נוכחות ברשת בעלת תפוקה מקסימלית.

אופטימיזציה לתוכן
קידום אתרים כולל כמובן גם אופטימיזציה לתוכן. כלומר, בנייה נכונה ומדויקת של אתר אינטרנט על בסיס ביטויי מפתח ומסרים שיווקיים. לפני שאנחנו מתחילים לכתוב את התוכן השיווקי, אנחנו מרכיבים במלאכת מחשבת מפת אתר טקסטואלית אשר מבוססת על קטגוריות, קטגוריות משנה ומאמרים מקצועיים. כמו כן, אנחנו משאירים תמיד פתח לעדכון תוכן באתר ודואגים להוסיף את הטקסטים לאורך הדרך. זאת, מן הטעם הפשוט שהאלגוריתם של גוגל מעריך ומזהה אתרים אשר מקפידים להתעדכן באופן שוטף.

יצירת תכנים מקצועיים לצורך קישורים חיצוניים
כידוע, כל פרויקט של קידום אתרים מבוסס גם על יצירת מערך קישורים ופעילות ענפה ברשתות חברתיות. מדובר באלמנטים חשובים ביותר אשר משפיעים על דירוגו של האתר על ידי מנועי החיפוש. אחת הדרכים הטובות ביותר לייצור קישורים חיצוניים היא באמצעות כתיבה שיווקית של תוכן איכותי. למשל, בעל עסק בתחום התיירות אשר מפעיל אטרקציות מוטוריות ברמת הגולן יכול לקבל קישור חיצוני בעזרת מאמר בנושא מסלולי ג'יפים בגולן שיפורסם בפורטל התיירות הרשמי של המועצה האזורית גולן. במקום לקבל קישור "מדומה" מ"עמוד העסקים" של רמת הגולן, קישור ממאמר איכותי אשר יפורסם באזור החדשות של המועצה האזורית שווה הרבה הרבה יותר. זאת, לא רק מבחינת החשיפה שלו באתר האינטרנט אלא גם מבחינת מנועי החיפוש שיודעים לזהות קישורים טובים יותר ופחות.

חברת BooYa משתפת פעולה עם אין ספור אתרי אינטרנט בשלל תחומים וביניהם פורטלים מקצועיים ואתרים איכותיים במיוחד. לקוחותינו נהנים אפוא מאפשרויות חשיפה רבות וכן מתשתית רחבה ביותר של קישורים מבוססי תוכן. היות ואנו מספקים הן את הפלטפורמה והן את התוכן תחת קורת גג אחת, השירות של BooYa הוא אפקטיבי וידידותי ללקוח.

לסיכום,
חברת BooYa מסייעת ללקוחותיה עם צוות מקצועי של כותבי תוכן אשר מספקים מענה לכתיבה שיווקית ברמה הגבוהה ביותר. התכנים שנכתבים בעבור הלקוח הם מקוריים, מקצועיים ומניעים לפעולה. כל התכנים מותאמים לפלטפורמה הפרסומית המיועדת ומוזנים לאתר על בסיס אופטימיזציה מושלמת עם תגיות על, כותרות, תיאורים, תיאורי תמונות ועוד.