אנליזה לאתרים

כמה גולשים נכנסים לאתר שלכם בחודש? מהיכן הם מגיעים? מה מאפיין את הגולשים האיכותיים ביותר (אלה שגם יוצרים קשר ומבצעים עסקאות)? מה זמן השהייה הממוצע באתר?  איזה דף גורם לגולשים לברוח ממכם אל המתחרים? כל התשובות (ועוד) טמונות בהליך הקרוי אנליזה לאתרים.

שיווק באינטרנט, אנליזה לאתרים

אם לאחר ששאלנו את השאלות שלהלן, אתם מרגישים שאתם כלל לא מכירים את האתר שלכם, אתם בהחלט לא לבד. שיווק באינטרנט עבור מרבית בעלי האתרים, הוא מעין "קופסא שחורה". שימו לב, כמו כל דבר בחיים, ידע זה כוח. בעל אתר אשר איננו מכיר לעומק את העסק שלו, לא יוכל לזכות בחשיפה וקידום משמעותיים במרחב הווירטואלי. מנגד, בעל אתר אשר נעזר בחברה מקצועית לקידום אתרים, המבצעת אנליזה מעמיקה של הדומיין שברשותו, יוכל ליהנות מהתקדמות מרשימה ביותר

בחברת BooYa אנו מציעים לכם קשר מחייב ולא סטוץ של לילה אחד. במהלך הקשר שלנו, נכיר את האתר שלכם "כמו שצריך", מדף הבית ועד ל"אודותינו". נפלח את הגולשים אשר נכנסים לאתר, נבדוק מהיכן הם מגיעים, ונדע כיצד לגרום להם לחזור. כמו כן, נסייע לכם למשוך לאתר גולשים חדשים, והכל בדגש על לקוחות פוטנציאליים שמעוניינים בשירותים ו/או המוצרים שלכם.

אנליזה היא חלק בלתי נפרד מהליך קידום אתר. לכל אורך התהליך, האנליזה היא המפה והמצפן של חברת הקידום. ביחד עמה, חברת הקידום יודעת כיצד למקד את הפרסום באינטרנט ומהן הנקודות החשובות שעליה להתמקד בהן. כמו כן, אנליזה פועלת גם במישור הגולשים. היא בוחנת את דפוסי הגלישה באתר ומאפיינת את הגולשים בהתאם לפעילותיהם השונות. למשל, נוכל להתמקד באופן ספציפי בגולשים אשר ביצעו עסקאות באתר, ולהתחקות אחר הדרך שהובילה אותם עד הלום. כעת, נפתח בפנינו עולם שלם של פרסום פרטני ושיווק ממוקד.

היבט נוסף של אנליזה לאתרים הוא התמקדות באתר עצמו. דהיינו, אנחנו בוחנים לעומק את הביצועים של כל אחד מהעמודים באתר ויכולים לדעת מהו המקום אשר מבריח את הגולשים (היישר אל זרועות המתחרים שלכם). כמעט בכל אתר, יש שניים או שלושה דפים בעייתיים אשר מתעקשים לגרום נזק לכל שאר העמודים. אנליזה מאפשרת לנו לאתר את הדפים הבעייתיים לשלוח אותם לתיקון.

אנליזה לאתרים איננה פועלת בחלל הריק. היא חלק בלתי נפרד משאר השלבים השונים ב"מעגל הקסמים" של קידום אתרים. לדוגמא, היא מתכתבת עם מחקר מילות מפתח על ידי כך שאנו יכולים לדעת מהם הביטויים האפקטיביים ביותר מבחינת תנועת הגולשים לאתר. למשל, אם יש לנו אתר אשר עוסק בעיצוב פנים, ואנחנו שמים לב שחלק משמעותי מהגולשים שלנו מגיעים אלינו לאחר שימוש בביטויים כגון "עיצוב דירה חדשה", נוכל לדאוג לכך שמידע אודות עיצוב דירות חדשות יהיה נגיש במקומות רבים באתר. כמו כן, אנו משלבים את האנליזה גם עם קמפיינים ממומנים של פרסום בגוגל אשר מסייעים לנו לבחון תנועות גולשים לאתר ממקומות שונים. במילים פשוטות, אנליזה לאתר אינטרנט היא הדרך שלנו להבין לעומק את פעילות האתר, הן מבחינת דפוסי הגלישה בו, והן מבחינת ביצועיו במרחבי הרשת.

כלי מקצועיים וסגנון ייחודי
המומחים של BooYa הם "פריקים" של מספרים, סטטיסטיקות ואנליזה. למעשה, אנחנו כל-כך אוהבים מספרים וניתוחים שלפעמים אנחנו מוצאים את עצמנו עובדים עם האתר שלכם אל תוך השעות הקטנות של הלילה. הכל בכדי לפענח עוד נתון או לאפיין עוד מגמה. זהו הסגנון הייחודי של BooYa, חברה שרואה את העסק שלכם כאילו היה שלה ומנסה להבין לליבם של הגולשים האיכותיים ביותר. כמו פסיכולוג מיומן, אנחנו מתחקים אחר תנועות הגולשים ומאפיינים אותם באופן ספציפי. נוכל לסייע לכם גם בהטעמה של מערכת תוכן דינאמי וסוגיות הקשורות לדיוור ישיר. למשל, נאתר את הלקוחות הקבועים ונדאג לשלוח להם הצעות אטרקטיביות שמתאימות להם כמו "כפפה לגולש". כמו כן, גולשים חדשים שלא מצאו את עצמם באתר, נוכל להכווין עם מודעות פרסום ממוקדות. בקיצור, הגולשים הם כמו חומר ביד היוצר עבורנו.

בכדי לעמוד במשימה החשובה של קידום האתר שלכם, אנו עושים אנליזה לאתר עם מגוון כלים. בראש ובראשונה, אנו פועלים ביחד עם Google Analytics. זהו כלי מעולה המאפשר לנו מגוון רחב של אפשרויות מבחינת אנליזה לאתרי אינטרנט. בנוסף, יש בארסנל שלנו כלים מתקדמים ותוכנות חדישות אשר מרחיבים עבורנו את סל האפשרויות. בקיצור, אנחנו מגיעים למשימה כאשר אנחנו מאובזרים מא' ועד ת'.

שיווק באינטרנט, אנליזה לאתר אינטרנטלמה לא לעשות את זה לבד?
רבים סבורים כי תהליך של ניתוח אתרי אינטרנט הוא משימה של "עשה זאת בעצמך". לא אחת, בעלי אתרים קוראים בעצמם את המדריכים השונים ברשת וסבורים שהנה התגלתה לפניהם הדרך לארץ המובטחת. ובכן, אין ספק שניתן לקבל מידע רב ברשת מבחינת ניתוח אתרי אינטרנט. עם זאת, על מנת לזכות בתוצאות המקסימליות, עליכם להכיר היטב את עולם המושגים המדובר. להבין לעומק מה המשמעות של שינוי המרה, לדעת כיצד לטפל בפגמים בקוד האתר, לנהל נכון קמפיינים מממומנים המבוססים על אנליזה מדויקת וכדומה.

למעשה, בדיוק כפי שאתם נעזרים ברואה חשבון כאשר אתם מקבלים מכתב אהבה ממס הכנסה, כך גם חברת קידום אתרים היא הכתובת הנכונה להתמודדות עם נתוני אנליזה שונים. בחברת BooYa אנחנו מתגאים בכך שאנחנו מאוהבים במספרים. נשמח לכמת לכם את פעילות האתר ולהראות לכם כיצד קידום אתרים הוא שילוב עדין של אמנות ומדע. רוצים לדעת עוד, צרו עמנו קשר ובואו נצא לידידות מופלאה – אנחנו, אתם, הגולשים וגוגל.