מערך קישורים ורשתות חברתיות

בנייה נכונה של מערך קישורים ורשתות חברתיות היא הדרך להצלחה בקידום אתרים. רוצים לדעת איך לגרום לגולשים לעשות לכם לייק או שייר? מחפשים את הדרך לליבם של הגולשים? 

 

תהליך קידום אתרים במנוע חיפוש גוגלבין השלבים השונים של קידום אתרים בגוגל, עלינו לשים לב גם לבנייה נכונה של מערך קישורים ופעילות מקוונת ברשתות חברתיות. מדובר למעשה במהלכים חיצוניים אשר מסייעים לאתר האינטרנט שלכם לעלות מעלה מעלה בתוצאות מנועי החיפוש. כידוע, לאחר שבניתם אתר אינטרנט, ואפילו אם עיצבתם אותו לתפארת מדינת גוגל, הדרך אל הארץ המובטחת עדיין ארוכה.

אתר אינטרנט לבדו איננו יכול להתמודד עם זרם הגולשים האדיר אשר פוקד את הרשת. אי לכך, עלינו למקד את האתר ולדאוג לכך שהוא יקודם בנושאים הספציפיים והרלבנטיים עבורו. כאן, נכנסת לפעולה חברת קידום אתרים. במקרה שלנו, חברת BooYa, מהמובילות בשוק הפרסום והשיווק באינטרנט. 

מה זה מערך קישורים?

כאשר אנחנו מדברים על מערך קישורים לאתר אינטרנט, אנו מדברים על בנייה נכונה של מערך "קישורים חיצוניים". דהיינו, קישורים איכותיים אשר מפנים לאתר שלכם מאתרים אחרים. זהו ללא ספק אחד השלבים המורכבים ביותר במסגרת קידום אתר בגוגל. כמו כן, זהו גם אחד הפרמטרים בעלי המשקל הרב ביותר מבחינת מנוע החיפוש של גוגל. ככל שאתר מסוים מתגאה ביותר קישורים איכותיים, וככל שהקישורים הם רלבנטיים וממוקדים, התמורה ממנוע החיפוש של גוגל היא משמעותית.

ובכן, כיצד מגדירים "קישור איכותי"? שאלה טובה, ותשובה טובה עוד יותר. קישור איכותי הוא קישור מדף איכותי אשר נהנה ממיקום גבוה בתוצאות מנועי החיפוש. כמו כן, הקישור חייב להיות רלבנטי. לדוגמא, אם אתם בעלי אתר העוסק בצילומי חתונה, והצלחתם להשיג קישור מפורטל מקיף של הכנות לחתונה הממוקם בראש תוצאות מנועי החיפוש, הרי שמדובר בקישור איכותי. לעומת זאת, קישור לאתר של צילומי חתונה מאתר בית של מוסך איננו קישור אפקטיבי. בעוד הקישור הראשון יכול להועיל לכם, הקישור השני עלול דווקא לגרום לנזקים.

על מנת לבנות מערך איכותי ורלבנטי של קישורים חיצוניים, עליכם להבין שמדובר במלאכה הדורשת סבלנות ואורך רוח. על פי רוב, בעלי אתרים עצמאיים אינם מצליחים לייצר באופן פרטי מערך נכון ויעיל של קישורים חיצוניים. לעומתם, חברות קידום אתרים עוסקות בתחום זה 24/7. בחברת BooYa, אנו מאתרים עבורכם אתרים רלבנטיים אשר ניתן להוציא מהם קישורים, ופועלים בכדי לשים אתכם על המפה. כמו כן, לרשותנו גם מערכות תוכנה אשר מאפשרות לנו לבצע מעקב אחר קישורים ויחסי גומלין בין אתרים. אי לכך, אנו מסוגלים להציע החלפת קישורים יעילה ומהירה.

בניית מערך קישורים מתבססת בעיקר על החלפת קישורים. עם זאת, מנוע החיפוש של גוגל מזהה מצבים "מלאכותיים" בהם שני אתרים מוציאים קישור זה לזה. הדרך הנכונה ביותר לפעול היא באמצעות אתר נוסף. דהיינו, קישור מאתר א' לאתר ב', ולאחר מכן קישור מאתר ב' לאתר ג'. בחברת BooYa, אנו נמצאים בקשר רציף וישיר עם מגוון רחב של אתרים העוסקים בשורה ארוכה של תחומים. אנו מסוגלים להציע קישורים איכותיים לאתרים שונים, וזאת בכדי להביא לקידומו של העסק שלכם. כמו כן, אנו מקפידים על כל כללי הזהב מבחינת בניית מערך קישורים לקידום:

1.       הקישורים מגיעים מאתרים רלבנטיים (אשר עוסקים באותו התחום או בתחומים חופפים).

2.       קישורים מאתרים עם Page Rank גבוה.

3.       קישורים חד כיווניים – דהיינו, קישורים מאתר מסוים ללא הוצאת קישור חזרה.

4.       קישורים אשר מגיעים מדפים מרכזיים באתר (אם אפשר, כמובן, מדף הבית).

5.       קישורי טקסט.

6.       קישורים משטחי פרסום – ניתן לרכוש שטחי פרסום באתרים מובילים או פורטלים למיניהם. שטחי הפרסום הללו מאפשרים לכם להוציא קישורים לאתר מנקודות אסטרטגיות ומאתרים איכותיים.

7.       הפעלת מערכות דיוור אלקטרוני.

קידום אתרים – רשתות חברתיות

הרשתות החברתיות הן כלי חשוב מבחינת קידום אתרים. ובכן, אם רשתות חברתיות יכולות להוביל מיליוני אנשים להפגין ברחוב כנגד השליט הדיקטטור, הן בהחלט מסוגלות לסייע לאתר האינטרנט שלכם לקדם נושאים חשובים לא פחות כגון בגדי תינוקות, תכשיטים או ייעוץ משכנתאות. העיקרון המרכזי מבחינת קידום אתר ברשתות חברתיות הוא פשוט – ככל שגולשים רבים יותר יחשפו לתכנים של האתר, כך יגדל בהתאם שיעור הכניסות לאתר. נשמע קל? ובכן, צריך לדעת לעשות את זה נכון.

מנועי החיפוש של גוגל מדרג אתרי אינטרנט שונים בהתאם לשורה של פרמטרים. לדוגמא, ככל שאתר מסוים זוכה ליותר לייקים, קישורים, שיתופים וכדומה, כך הציון שלו מבחינת מנועי החיפוש עולה בהתאמה. בחברת BooYa אנו יודעים כיצד לתכנן אסטרטגיית פעילות נכונה ברשתות חברתיות המותאמת לקידום אתרים בגוגל.רשתות חברתיות

הצוות המקצועי של BooYa מכיר היטב את טכניקות השיווק המתקדמות ביותר לקידום אתרים ברשתות חברתיות. אנו עושים שימוש ברשתות החברתיות (פייסבוק, טוויטר ועוד) בכדי לייצר תנועה לאתר שלכם. כמו כן, אנו פעילים גם ברשתות חברתיות נישתיות כגון "דה מארקר קפה", "לינקדין" וכדומה. הכל, בכדי להבטיח כי כמות מקסימלית של גולשים איכותיים ייחשפו לתכנים שלכם. במסגרת שירותינו, אנו יכולים לסייע לכם בניהול דפי פרופיל באתרים השונים וכן להציג את החומרים שלכם במוקדים הרלבנטיים ברשתות החברתיות.

למה זה טוב לי?

ישנם יתרונות רבים מבחינת שילוב של מערך קישורים ורשתות חברתיות במסגרת קידום האתר. ראשית, רשתות חברתיות הן פלטפורמות דינאמיות ותוססות. למעשה, כל מה שקורה בעולם האינטרנט, מגיע בסופו של היום לרשת החברתית. יותר נכון, מגיע בתחילתו של היום לפייסבוק וטוויטר. אי לכך, עבודה עקבית ומקצועית ברשתות החברתיות, אשר מנטרת סוגיות רלבנטיות לעסק שלכם, יכולה להוביל גולשים איכותיים לאתר. כמו כן, בכל הרשתות החברתיות תוכלו להקים פרופילים עסקיים אשר יהוו פלטפורמה פרסומית נוספת. שימו לב, גוגל ומנועי החיפוש סורקים גם את התכנים ברשתות החברתיות. דהיינו, אתם מרוויחים לא רק קישורים חיצוניים לאתר, אלא מעין "מיני אתרים" נוספים המפיצים את הבשורה.

יתרון משמעותי נוסף של שיווק באמצעות פייסבוק ורשתות חברתיות טמון בקשר הישיר שלכם עם הלקוחות. לאחר שתצברו קהל גולשים אשר עוקב אחרי האתר שלכם, תוכלו לפרסם באופן ממוקד טקסטים שיווקיים עם מוצרים ושירותים שונים. כמו כן, הרשת החברתית משפרת באופן משמעותי את היכולת שלכם להיות בקשר רציף וישיר עם הגולשים. תוכלו לקבל חוות דעת ולייעל את השירות שלכם לצרכים הספציפיים של הלקוחות. מיותר לציין כי ככל שתנהלו דף עסקי מוצלח יותר, כך תוכלו להרוויח ממנו תנועה לאתר. תנועה זו, מתורגמת בסופו של היום למכירות ועלייה בתוצאות מנועי החיפוש.

קידום בעזרת רשתות חברתיות

קידום אתרים בעזרת רשתות חברתיות זהה בכמה מאפיינים גם לקידום אורגני בגוגל. לדוגמא, כאשר BooYa פועלת עבורכם ברשתות חברתיות, אנחנו עושים זאת על בסיס מחקר מילות מפתח. דהיינו, גם הפוסטים קידום בפייסבוקוהתכנים ברשת החברתית ממוקדים לפי ביטויי מפתח רלבנטיים. כאמור, מנועי החיפוש של גוגל סורקים את הרשת החברתית ומעמידים את תוצאותיה על בסיס החיפושים הפופולאריים במרחב הווירטואלי. אי לכך, קמפיין קידום ברשתות חברתיות דורש התייחסות לאלמנטים של ביטויי מפתח ומילות חיפוש.

רוצים דוגמא נוספת? בבקשה! אם תובילו גולשים מהפייסבוק והטוויטר אל דפים לא רלבנטיים באתר, אתם עלולים לגרום נזק לדומיין. אי לכך, חשוב לערוך אופטימיזציה נכונה של הקמפיין בכדי לגרום לכך שהגולשים מהרשת החברתית יהיו כאלה אשר באמת מעוניינים בתכנים/בשירותים/במוצרים.

בקיצור, קידום באמצעות מערך קישורים ורשתות חברתיות הוא מלאכה שיש להפקיד בידי מומחים הראויים לכך. בדיוק בשביל זה, הקמנו את BooYa – חברת קידום אתרים שיודעת את הדרך הנכונה אל ה-Like. רוצים לדעת עוד? צרו עמנו קשר!