קידום אתר חדש

אוקיי, אז החלטתם להקים אתר חדש או לשפץ באופן כולל אתר ישן בכדי "להרים אותו" לפסגת תוצאות מנועי החיפוש. אתם יכולים לטפוח לעצמכם על השכם – קיבלתם את ההחלטה הנכונה. עם זאת, חשוב לדעת כי קידום אתר חדש הוא מלאכה מורכבת ביותר שאסור (בתכלית האיסור) לקחת כמובן מאליו. בדיוק כפי שבניית בניין מגורים תלויה בראש ובראשונה ביסודות טובים, כך גם הקמה של אתר חדש חייבת להתייחס לעתיד האתר.

 

קידום אתרים אורגני, קידום אתר חדש

אם תקימו אתר אינטרנט ולא תפעלו לקדם אותו, כמות הגולשים אשר תבקר בו לא תהיה גבוהה במיוחד (בלשון המעטה). בקיצור, עליכם לחשוב כבר עכשיו על קידום האתר בעתיד. אחרת, צפויה לכם אכזבה מבחינת יעילותו של אתר האינטרנט בכל הנוגע ללקוחות וכניסת גולשים.

 

קידום אתרים אורגני הוא בהחלט הזדמנות. במידה ותפעלו נכון, תוך כדי ליווי מקצועי של חברת קידום אתרים, תוכלו לבנות אתר אינטרנט מדוגם אשר קידומו יהיה יעיל ואפקטיבי. מנגד, אם תתעלמו מסוגיית הקידום ותתמקדו יותר מדי בעיצוב ולוגו (הגם שהם חשובים מאד), אתם עלולים לשלם ביוקר בעתיד. במילים פשוטות, הקמת אתר וקידום אתר הן שתי פעולות שצריך לבצע במקביל. 

 

מה חשוב לדעת על קידום אתר חדש?

בחברת BooYa, אנו מציעים לכם ליווי צמוד של קידום אתרים כבר בשלב הראשוני של הקמת האתר החדש. כמו כן, במידה ואתם מקימים אתר חדש על בסיס אתר קיים, חשיבותו של הקידום היא ממש קריטית (כפי שיוסבר בהמשך). בעת קידום אתר חדש, עליכם להתייחס למספר פרמטרים. למשל:

  • מחקר מילות מפתח – קידום אתרים אורגני מתחיל בראש ובראשונה עם מחקר מילות מפתח. זאת משום שפעולה זו מאפשרת לנו לזהות את הביטויים החשובים אשר יש לקדם במהלך בניית האתר. מחקר מילות מפתח הוא שלב חשוב מאין כמוהו ואם תפסחו עליו אתם עלולים לבנות אתר מצוין אשר לא יצליח להגיע אל קהל הגולשים הפוטנציאלי. מנגד, מחקר מדויק יכול בהחלט לסייע לאתר להתקדם מעלה מעלה בתוצאות החיפוש.
     
  • אופטימיזציה למבנה אתראופטימיזציה למבנה אתר היא השלב בו אתם מתכננים את ההיררכיה של הדפים באתר. מהם הדפים הראשיים והחשובים? מהם הדפים המשניים? כיצד יש לחלק את הקטגוריות באתר? איך דואגים להניע את הגולשים לפעולה? ועוד. אופטימיזציה למבנה האתר פועלת בשני מישורים. מצד אחד, היא מאפשרת לגולשים "להסתובב" באתר ולמצוא בו את מבוקשם. מצד שני, היא מסמנת למנועי החיפוש היכן חשוב להתמקד ומהי ההיררכיה של הדפים באתר. סדר וארגון הם אלמנטים חשובים ביותר מבחינת קידום אתר חדש.
     
  •  תיאורים וכותרות – בנייה נכונה של כותרות ותיאורי עמודים היא אחד המפתחות החשובים ביותר מבחינת הצלחתו של קידום אתר חדש. בעיה נפוצה באתרים ותיקים היא כותרות ותיאורי עמודים כפולים אשר מבלבלים הן את הגולשים והן את מנועי החיפוש. במידה ותבנו בצורה נכונה את הכותרות והתיאורים, מלאכת הקידום תהיה ממוקדת ואפקטיבית. באמצעות הכותרות והתיאורים ניתן לשמור על ייחודיותו של כל אחד מהדפים באתר.
     
  •  ניהול תוכן – מערכת ניהול תוכן באתר אינטרנט היא פרמטר מוביל בעת קידום אתר חדש. התוכן הוא ללא ספק המשאב החשוב ביותר באתר. זאת משום שהוא מתכתב עם מנועי החיפוש וקובע את שיעורי הגלישה באתר (ואת שיעורי הנטישה/ההישארות באתר). מערכת ניהול תוכן צריכה גם לשלוט בדפים הקיימים באתר וגם לאפשר הוספה פשוטה של דפים חדשים באופן עקבי. בעניין זה, חשוב להדגיש כי מנועי החיפוש מעריכים תכנים איכותיים, מקוריים ובעלי ערך מוסף לגולש.  

 

קידום אתרים אורגני, קידום אתר

אי אפשר לבנות אתר מבלי לחשוב על קידום אתרים!

בניית אתר חדש דורשת התייחסות גם לפרמטרים של קידום אתרי אינטרנט. ככל שהאתר החדש יהיה בנוי כבר בשלבים הראשונים לצורכי קידום, כך מלאכת הקידום תהיה נוחה, קלה ואפקטיבית. מצד שני, הזנחה של הנושא והתעסקות אך ורק בבניית האתר עלולה לפגוע משמעותית בסיכוייו של הדומיין לטפס לראש דפי התוצאות. בקיצור, כבר בשלב בניית האתר החדש, יש לפעול ביחד עם חברת קידום אתרים.

קידום אתר חדש מתייחס בעיקר לאופן שבו ניתן לגרום לאתר שזה עתה הוקם להגיע אל ראשית תוצאות מנועי החיפוש. חשוב להדגיש כי אתרים חדשים נאלצים להתמודד עם העובדה שמנוע החיפוש של גוגל "נותן כבוד" לאתרים וותיקים. בדיוק כמו בפלוגה המסייעת, גם כאן, הפז"ם הוא חשוב.

ככל שהדומיין וותיק יותר, כך הוא מקבל ניקוד גבוה יותר אצל גוגל. כאשר אנו בונים אתר חדש, חשוב לבחון האם כדאי לרכוש דומיין קיים או "להתחיל הכל מאפס". לעיתים, קידום בגוגל של אתר חדש מבוסס למעשה על אתר קיים שהוקם בעבר. במידה ואתם מתכוונים לבנות אתר חדש "מהשקית", שימו לב כי צפויה לכם תקופה של כמה חודשים עד אשר גוגל מזהה את האתר ומתחיל לדרג אותו. אי לכך, אם אתם מתכננים הקמה וקידום אתר חדש, חשוב לקבל החלטות במהירה. ככל שתמתינו, כך תעכבו את תקופת ההמתנה שבין העלאת האתר לאוויר ואיתורו על ידי מנועי החיפוש.

כאשר אנו מבצעים קידום אתר חדש על בסיס אתר קיים, עלינו לפעול בזהירות. מצד אחד, אנו נהנים מהוותק של האתר ומכך שישנם בדומיין דפים "חזקים" שמגיעים לתוצאות יפות. מצד שני, עלינו לבחון היטב איך לבצע נכון את "שיפוץ" האתר מבלי לפגוע בקישורים הקיימים (בין אם מדובר בקישורים פנימיים בתוך האתר, ובין אם מדובר בקישורים חיצוניים אשר מפנים אל האתר מאתרים אחרים). שימו לב, כ-80% מהכניסות לאתר הן דרך הדפים המשניים. אי לך, אובדן הכתובות הללו עלול להוריד את כל עבודת הקידום הקודמת לטמיון.

BooYa עוזרת לכם לעשות את זה נכון

בחברת BooYa אנו מתמחים בקידום אתרי אינטרנט חדשים. אנו מציעים לכם ליווי צמוד במהלך בניית האתר החדש וגם שירותי קידום אתרים מקצועיים כאשר אתם מבקשים לבנות אתר חדש על בסיס אתר קיים. כבר בשלב תכנון האתר, BooYa נכנסת לפעולה.

ביחד אתכם, ובעזרת הצוות המיומן והכלים המקצועיים שלנו, נאפיין את האתר ונבצע מחקר מילות מפתח. כמו כן, נבחן את המתחרים בשוק הרלבנטי ונוכל להעריך את כמות הכניסות העתידיות הצפויות לאתר. במסגרת השלבים הללו, נאפיין גם את הגולשים הפוטנציאליים ואת קהל היעד אליו האתר מכוון. על בסיס עבודה מקדימה זו, נדע כיצד לבנות נכון את האתר מבחינת אופטימיזציה, קטגוריות, תוכן וכדומה. כל זאת תוך כדי שימת דגש על שימושיות, נראות, עיצוב, קוד וכו'.