קידום ממומן

כיום, מנוע החיפוש של גוגל הוא מנוע החיפוש האינטרנטי החשוב ביותר בעולם. זהו מנוע חיפוש אשר מדי יום מוקלדים בו כ-3 מיליארד חיפושים ברחבי תבל. בישראל, מנוע החיפוש של גוגל משמש 94% מהמשתמשים ברשת. במילים פשוטות, עבור בעלי עסקים הפעילים במרחב הווירטואלי, המיקום במנוע החיפוש של גוגל הוא ה"לחם והחמאה". ואכן, ניתן בהחלט לומר כי "אם אתה לא שם, אתה ממש, אבל ממש, לא קיים".

פרסום בגוגל, קידום ממומן

קידום אתר בגוגל מתייחס לשני אלמנטים, קידום ממומן וקידום אורגני. דף התוצאות בגוגל מחולק באופן הבא. כאשר הגולש מכניס חיפוש מסוים בשדה המרכזי, נפתח לפניו דף תוצאות. העמוד מחולק למודעות ממומנות (המופיעות בראש הרשימה ובצדה השמאלי), וקישורים אורגניים המסודרים לפי אלגוריתם מתוחכם. במסגרת תהליך של קידום אתרים, חשוב להתייחס לשני האלמנטים הנ"ל. דהיינו, גם לפעול במסגרת קידום אורגני, וגם להתניע קמפיין מדויק של קידום ממומן. לשני התהליכים יש יתרונות וחסרונות, ופעילות נכונה בשתי זרועות יכולה בהחלט "לעשות את העבודה" (תרתי משמע). 

BooYa – מומחים בקידום ממומן

בחברת BooYa, אנו מציעים שיטה חדשנית ופורצת דרך לניהול קמפיינים של קידום ממומן בגוגל. לאחר שצברנו ניסיון של למעלה מ-10 שנים בתחום, ובזכות ניתוחים אנליטיים מורכבים המבוססים על מחקר מילות מפתח וטכניקות שונות של שיווק ופרסום, אנו מייצרים עבור לקוחותינו אסטרטגיה יעילה ואפקטיבית מבחינת קידום ממומן. יתרה מכך, תוצאותיו של הקמפיין הממומן שופכות עבורנו אור על אתר האינטרנט והתחום בו הוא פעיל. כעת, אנו יכולים להשתמש במידע הזה בכדי לשפר את האתר ואת יחסי ההמרות שלו. רוצים לדעת איך זה עובד? ובכן, עלינו להבין ראשית מהו קידום ממומן בגוגל וכיצד חברת BooYa הופכת אותו לכלי אפקטיבי במיוחד. שנצא לדרך?

יתרונות הקידום הממומן

קידום ממומן הוא קמפיין מתוזמר היטב אשר מספק לנו שורה ארוכה של יתרונות. בחברת BooYa, אנו יודעים היטב כיצד "לנגן על כל הכלים" של הקידום הממומן בכדי להלחין מנגינה מנצחת. להלן יתרונותיו המרכזיים של הקידום הממומן מבחינת פרסום באינטרנט.

1.פרסום ממוקד – היתרון המרכזי של הקידום הממומן טמון ביכולת שלנו למקד את הפרסום לקהל היעד הרלבנטי. אנו עורכים מחקר מילות מפתח ומאתרים את הביטויים הנפוצים בקרב גולשים הנמנים על קהל היעד שלנו. זאת, בכדי למשוך את הגולשים האיכותיים ביותר לאתר, אשר הסיכויים שלהם להפוך ללקוחות פוטנציאליים הם הגבוהים ביותר.

2.חשיפה – המודעות הממומנות בגוגל נהנות ממיקום גבוה במיוחד בדף התוצאות של מנועי החיפוש. אי לכך, ההשקעה בהן מאפשרת לבעלי עסקים למצוא את עצמם בראש הרשימה בתוך זמן קצר. זוהי חשיפה נהדרת לאתרי אינטרנט מול גולשים רבים המחפשים שירותים/מוצרים המוצעים על ידם.

3.גמישות וכדאיות – פרסום ממומן בגוגל הוא קמפיין גמיש ודינאמי. ניתן לבחון את הצלחתו לכל אורך הדרך ובהתאם לכך לשנות את האסטרטגיה של הקמפיין. BooYa עומדת עם היד על הדופק ובודקת את האפקטיביות של הקמפיין הממומן על בסיס נתונים מספריים וכמותיים. כמו כן, ניתן להתניע את הקמפיין בעצימות גבוהה או "להוריד את הרגל מהגז" על פי תנועת הגולשים. תוכלו אפילו לתזמן את הקמפיין על פי ימים מסוימים. לדוגמא, אתרים הפונים לקהל הדתי יכולים לעצור את הקמפיין בשבתות ובחגי ישראל. כמו כן, אתרים הזקוקים ל"דחיפה פרסומית" בחודשים מסוימים (למשל – אתרי תיירות אשר נכנסים לתנומת חורף) יכולים ליהנות מגמישות תפעולית. הכל בכדי למקסם את התוצאות של הקמפיין בהתאם לתקציב הנתון. במסגרת קמפיין ממומן, תוכלו לבחור גם האם לתקצב את הקמפיין בהתאם לחשיפה או על בסיס הקלקות. BooYa תאתר עבורכם את האופי הפוטנציאלי האפקטיבי ביותר עבור העסק שלכם.

4. תקציב – בניגוד לאפיקי פרסום מסורתיים (כגון טלוויזיה, רדיו וכדומה), פרסום בגוגל באמצעות קמפיין ממומן נחשב לטכניקת שיווק זולה ואטרקטיבית. כמו כן, זהו קמפיין המבוסס על תוצאות. התשלום נעשה בגין כל הקלקה או חשיפה, וזאת תוך כדי ש-BooYa עוקבת אחריו בדקדקנות. יתרה מכך, קמפיין ממומן בגוגל יכול להתחיל גם עם תקציב נמוך יחסית של מאות שקלים בלבד. אי לכך, הוא מתאים באופן מושלם גם לעסקים קטנים בתחילת דרכם. בכך, הוא נהנה גם מיתרונות מסוימים ביחס לקמפיין קידום אתרים אורגני אשר עלויותיו גבוהות יותר ותוצאותיו באות לידי ביטוי רק לאחר מספר חודשים. חברת BooYa יודעת היטב כיצד לאתר את ביטויי המפתח האפקטיביים ביותר, אשר אינם בהכרח היקרים ביותר. זאת, למשל על ידי התמקדות בביטויי נישה, ביטויי זנב ארוך וכדומה. קמפיין ממומן בגוגל מאפשר לכם גם לעצור את הקמפיין ולמנוע חריגות תקציביות בלתי צפויות.

5. מהירות – מרגע שתפעילו את הקמפיין הממומן, הוא יעלה לאוויר בתוך דקות ספורות בלבד. בניגוד לפרסום במדיות אחרות, קמפיין ממומן בגוגל מספק לכם מענה שיווקי כבר מהרגע הראשון. על היתרונות הטמונים בכך, נדמה שלא צריך להרחיב במילים.פרסום בגוגל, קמפיין ממומן

6. כלים ניתוחיים – במהלך ניהול קמפיין ממומן בגוגל, יעמדו לרשותכם כלים ניתוחיים ואנליטיים אשר יאפשרו לכם לעקוב אחר התקדמות הקמפיין. המגוון הרחב של הכלים, והאפשרויות הרבות מבחינתכם, הופכים את הקמפיין לחוויה דינאמית ואקטיבית. זהו גם החלק האהוב עלינו ב-BooYa. המומחים שלנו פשוט מאוהבים במספרים וישמחו לשבת ולנתח את הנתונים אל תוך השעות הקטנות של הלילה. לא תאמינו כיצד שינויים קלים בניהול הקמפיין יכולים להיות בעלי השלכות מדהימות. לדוגמא, ההבדל בין הביטוי "טבעת יהלום" לבין הביטוי "טבעות יהלום" יכול להיות שווה זהב. בזכות הכלים הניתוחיים של גוגל, ניתן לאתר את האסטרטגיה היעילה והטובה ביותר. הכל ממוספר, מאורגן ומנותח עבורכם כידי מעשה אמן.

קמפיין ממומן בגוגל עם הטכניקה המיוחדת של BooYa

BooYa היא חברת קידום אתרים אשר אוהבת במיוחד לנתח, לפלח ולנצח. ואכן, הקמפיין הממומן הוא אחד הכלים האפקטיביים ביותר העומדים לרשותנו. אנו מתניעים קמפיין ממומן על בסיס מחקר מעמיק של מילות מפתח ומתייחסים גם לאלמנטים שונים באתר שלכם, בתנועת הגולשים בתחום הרלבנטי, ובאתרי המתחרים. זאת, בכדי להעניק לכם את התוצאות הטובות ביותר. אנו יושבים על הדו"חות של גוגל כאילו היה מדובר במותחן מרתק, ומנתחים אותם עם אזמל דק עד להפקת התוצאות המקסימאליות. ביחד אתכם, ובזכות המקצועיות הרבה שלנו, נוכל לארגן לכם קמפיין ממומן לתפארת מדינת גוגל. רוצים לנסות אותנו? אין שום בעיה! אנחנו לא חוששים מהאתגר (אלא צוחקים בפניו!). צרו עמנו קשר ובואו נרים קמפיין ממומן שעוד רבות יסופר עליו.