ניתוח תוצאות

כל קמפיין שיווקי, ולא רק קמפיינים של פרסום באינטרנט, זקוק לניתוח תוצאות. היתרון המשמעותי של פרסום בגוגל טמון בכך שהתוצאות נגישות עבורנו בכל שלב ושלב. מקל וחומר בנושאים כגון קידום אתרים - קידום ממומן בגוגל. כעת, המפה האנליטית פרוסה בפנינו כחומר ביד היוצר. בניגוד לקמפיין בעיתון, בו אתם לא באמת יודעים כמה אנשים קראו את המודעה, באינטרנט הכל ידוע וממוספר. כעת, בזכות הניסיון והמקצועיות של חברת BooYa, נוכל להפוך את הנתונים לאסטרטגיה שיווקית עם התחייבות לתוצאות. כן, כן, קראתם נכון. התחייבות לתוצאות במספרים וכמויות. 

פרסום בגוגל, ניתוח תוצאותבחברת BooYa, כאשר אנו עוסקים בקידום אתר ומרימים קמפיין ממומן בגוגל, אנו מנתחים את התוצאות בכל שלב ושלב. במסגרת אנליזה לקמפיין ממומן, אנו מפלחים את קהל היעד ופועלים בשלושה מישורים מרכזיים – האתר שלכם, הגולשים והשוק הספציפי. בשלב ראשון, אנחנו עורכים מחקר מילות מפתח לקמפיין ממומן ומרכיבים "בנק ביטויים" רלבנטיים. לדוגמא, אם יש לכם עסק למכירת דשא סינטטי, נרכיב עבורכם בנק ביטויים ומילות מפתח עם עשרות שילובים מתאימים. למשל – "דשא סינטטי לעסקים", "דשא סינטטי יתרונות", "דשא מלאכותי לגן ילדים", "דשא סינטטי למרפסת" וכו'. כעת, נוכל לבדוק מהם הביטויים ה"חזקים" ביותר ומהם ביטויי הנישה אשר יכולים להפיק עבורנו תוצאות איכותיות.

נערוך בקפידה אופטימיזציה לקמפיין ממומן ונחליט ביחד אתכם אילו מילים וביטויים להציב, היכן ובאיזו תדירות. כמו כן, נבצע עבורכם מחקר שיווקי אשר יתחקה אחר הביטויים הפרסומיים האפקטיביים ביותר (לדוגמא - "מבצע דשא סינטטי").

איך מנתחים תוצאות קמפיין ממומן?

ניתוח תוצאות קמפיין ממומן, כמו בכל קמפיין באינטרנט, נעשה באמצעות שורה של כלים. חלקם נגישים לכל הגולשים (אך ההתעסקות איתם דורשת ניסיון ומקצועיות), וחלקם מבוססים על תוכנות מתקדמות בתשלום ואתרי אינטרנט לבעלי מקצוע. בחברת BooYa אנחנו עובדים עם כל ארסנל הכלים החשוב מבחינת ניתוח תוצאות קמפיין ממומן. לכל אורך הדרך, נעקוב עבורכם אחר התנהלות הקמפיין ונוכל להתאים ולשנות את הסגנון כפועל יוצא מהצלחתו של השיווק באינטרנט.

פסע אחר פסע, נגלה את אסטרטגיית השיווק הטובה ביותר אשר תסייע לכם לא רק לזכות בחשיפה ברשת, אלא גם להביא אליכם לאתר גולשים בעלי פוטנציאל התקשרות גבוה. אחד מיתרונותיו הבולטים של הקמפיין הממומן הוא הדינאמיות והגמישות אשר מאפיינות אותו. בכל שלב ושלב, אנחנו יכולים לשנות את הקמפיין הממומן בהתאם לצורכי השעה או ביצועים.

למשל, אם אנחנו מזהים ביטוי מסוים אשר נהנה מחשיפה גדולה בעקבות עניין תקשורתי, נוכל למקד את הקמפיין הממומן במילות המפתח הרלבנטיות. מה זאת אומרת? ובכן, דמיינו שיש לכם אתר ייעוץ למשכנתאות, וכעת יוצאת הנחיה חדשה של בנק ישראל בנוגע למשכנתא לדירה להשקעה. כעת, העניין חם והרשת גועשת. תוכלו למקד קמפיין ממומן הנעזר באופן ספציפי ב"רעש התקשורתי" בכדי להוביל גולשים לאתרכם. מיותר לציין כי הדוגמאות רבות ובכל ענף אפשר לכוון קמפיין ממומן לנקודות זמן ייחודיות.

ניתוח תוצאות – פילוח גולשים, איתור ביטויי זנב ארוך ועוד

ניתוח תוצאות בקמפיין ממומן איננו עוסק רק במספר הגולשים שנכנסו לאתר ו/או בהיקף ההקלקות על המודעות השונות. למעשה, בחברת BooYa, נוכל לספר לכם מיהם הגולשים שנכנסים אליכם לאתר, מהיכן הם מגיעים, מה מעניין אותם במיוחד, אלו דפים גורמים להם לנטוש את האתר, כמה זמן הם נשארים באתר, אלו גולשים מבצעים המרה בפועל וכדומה.

פילוח מדוקדק זה של אוכלוסיות ספציפיות בקרב קהל הגולשים מסייע לנו לעשות את הדבר שאנחנו הכי טובים בו – למקסם עבורכם את הקמפיין הממומן ולזכות למספר הטוב ביותר של תוצאות אפקטיביות. בקיצור, בכל תקציב נתון, נוכל לשדרג את הקמפיין שלכם ולהביא להצלחה מרשימה.

ניתוח תוצאות בקמפיין ממומן הוא תהליך דינאמי. כאשר אנחנו מעלים קמפיין ממומן בגוגל, אנו עורכים מחקר מילות מפתח ופועלים עם כמה ביטויים ומודעות. כעת, נוכל לאחר זמן קצר לבחון מהם הביטויים המוצלחים ביותר ולהתאים באופן זה את הפעילות של הקמפיין. לדוגמא, אם מודעה אחת לא "מספקת את הסחורה", נוכל לשנות אותה או להחליפה במודעה אחרת עם ביטוי ממוקד יותר. במילים פשוטות, מודעות עם אחוזי המרה נמוכים ימצאו את דרכם החוצה, ומודעות עם אחוזי המרה גבוהים תזכנה להשקעה נוספת. שימו לב, מדובר בתהליכים שיכולים להיות זמינים ומהירים. ניתן לשנות קמפיין ממומן מעכשיו לעכשיו ובתוך זמן קצר ליהנות מתוצאות.

האם זה השתלם? אפשר לדעת!

כאשר אנו עורכים קמפיין ממומן בגוגל, אנו יכולים בסוף התהליך לבדוק האם הפעילות השתלמה לנו. ספוילר – עם BooYa זה תמיד משתלם. לאחר תום הקמפיין, תוכלו לחשב באופן מדויק את כמות ההשקעה בפרסום מול היקף העסקאות והתרומה של הקמפיין לאתר האינטרנט. שימו לב, קמפיין ממומן יכול גם לשפר את התוצאות האורגניות של האתר במנועי החיפוש.