אופטימזציה לקמפיין

קמפיין קידום ממומן הוא קמפיין של פרסום בגוגל אשר נחשב לפופולארי במיוחד בקרב מקדמי אתרים (ובעלי הדומיינים). בניגוד לקידום האורגני, הוא מספק לכם מענה מיידי ובטווח הקצר. מה זאת אומרת? ובכן, קידום אורגני הוא תהליך מורכב וארוך אשר תוצאותיו ניכרות לטווח הארוך אך אינן מופיעות במהירות.לעומת זאת, קידום ממומן מציב אתכם בתוך דקות ספורות בלבד במקומות האטרקטיביים ביותר ברשת. אי לכך, קידום ממומן הוא אחת הדרכים הטובות ביותר "לקפוץ אל המים" כאשר אתם חושבים על קמפיין של קידום אתרים. כפי שיפורט להלן, קידום אתרים ממומן נהנה ממספר יתרונות נוספים.

 

פרסום בגוגל, קמפיין ממומן בגוגלנשמע מבטיח? ובכן, זה לא רק נשמע מבטיח אלא גם ממש עובד בפועל. עם זאת, במידה והחלטתם ללכת על קמפיין ממומן בגוגל, עליכם להבין כי זהו מהלך אשר צריך לעשות אותו "כמו שצריך". אם תפתחו בקמפיין ממומן ללא ייעוץ מקצועי, אתם עלולים להפיק תוצאות בינוניות בלבד ולא למקסם את ההשקעה הכספית. בחברת BooYa, אנחנו דואגים לשלושה דברים – הכסף שלכם, האתר שלכם וההצלחה של שניהם. קראו את הכתבה הבאה והכירו טוב יותר את הקידום הממומן. 

איך מתחילים אופטימיזציה לקמפיין ממומן בגוגל?

השלב הראשון של כל קמפיין שיווקי, בין אם מדובר בפוסטר של בר רפאלי על קניון עזריאלי, ובין אם החלטתם להדביק על דלתות מגנטים של "הפורץ המדהים", הוא הגדרת מטרות. דהיינו, מהן מטרותיו של הקמפיין השיווקי ומה אנו רוצים להפיק ממנו. במקרה שלנו, כאשר אנו מתכננים קידום ממומן בגוגל, עלינו לבחור מה המטרה שעומדת בבסיס הקמפיין. לדוגמא, תנועת גולשים לאתר, מכירת מוצרים/שירותים, החדרת מותג לשוק וכדומה. כעת, לאחר שהחלטנו מהי מטרת הקמפיין, אנו בונים אסטרטגיה שיווקית נכונה (תוך כדי הכרת הכלים השונים של הקידום הממומן, על יתרונותיהם וחסרונותיהם).

בחברת BooYa, נאפיין את האתר שלכם ואת המוצרים/השירותים שהוא מספק לגולשים. נגדיר ביחד אתכם את התוצאות הרצויות של הקמפיין. לדוגמא, מה ייחשב בתוך הצלחה מסחררת ומה לא יספק אותנו. בין לבין, לאחר אנליזה של השוק ואתר האינטרנט, נוכל לגזור את הצפי המצוי מבחינת יכולותיו של קידום ממומן ברשת של התחום הרלבנטי.

אופטימיזציה לקמפיין פרסומי בגוגל מתחילה עם מחקר מילות מפתח בקידום ממומן. מחקר מילות מפתח הוא למעשה תהליך מחושב ואנליטי בו אנו מתחקים אחר הביטויים החשובים ביותר עבור אתר האינטרנט. כאשר גולשים מחפשים מוצר או שירות ברשת, הם עושים זאת באמצעות מנועי החיפוש. הם מקלידים את השירות המבוקש ונפתחות להם תוצאות של אתרים רלבנטיים. רק היכרות מעמיקה עם תחום מילות המפתח בגוגל תוכל לסייע לנו לייצר "בנק ביטויים" ממנו נגזור את דרך הפעולה האפקטיבית ביותר.

מילות מפתח יכולות להיות כלליות. למשל - "טיול ג'יפים", "חוג פילטיס", "שיפוץ דירה". כמו כן, הן יכולות להיות ממוקדות לשווקים ספציפיים. לדוגמא – "טיול  ג'יפים למשפחות ברמת הגולן", "חוג פילטיס לנשים בהריון", "שיפוץ דירה בצפון". מחקר מילות מפתח כולל עבודה בשתי זרועות. מצד אחד, השוק הכללי. מצד שני, העסק שלכם באופן פרטני. רק שילוב מוצלח של שתי הזרועות הללו יוליד מחקר מילות מפתח אפקטיבי ויעיל. באופן זה, נוכל לבנות אופטימיזציה לקמפיין ממומן אשר תפיק מהמהלך השיווקי את התוצאות הטובות ביותר.

אופטימיזציה לקמפיין ממומן – דינאמיות ושליטה בשיווקפרסום בגוגל, אופטימזציה לקמפיין

אחד היתרונות המשמעותיים ביותר של הקידום הממומן הוא היכולת שלנו לשלוט בקמפיין לאורך כל הדרך. זאת, תוך כדי שאנו משנים את הקמפיין ומתאימים אותו לתוצאות המבוקשות. למשל, ניתן לשים דגש על ביטויים ספציפיים אשר תלויים בעונה מסוימת (לדוגמא – "קטיף דובדבנים בגולן") או לשלב מבצעים מסוימים בתקופות פחות עמוסות. כמו כן, במידה ואנו מזהים ביטויים מסוימים אשר מפיקים לנו המרות טובות (פניות איכותיות שמסתיימות בעסקאות), נוכל "לתת גז" על מילות המפתח הרלבנטיות.

חשוב להדגיש, למרות שקידום ממומן הוא טכניקת שיווק נהדרת, כאשר נשלב את הפעילות עם קידום אתרים אורגני, נוכל לזכות לתוצאות הטובות ביותר. למעשה, הקידום הממומן נהנה מיתרונות רבים אשר משלימים את מלאכת הקידום האורגני. כעת, השיווק שלכם באינטרנט הוא "שלם הגדול מסך חלקיו".

בחירה נכונה של מילים וביטויים

קמפיין ממומן בגוגל צריך להיות משולב עם מחקר מילות מפתח ועם טכניקות שונות של שיווק וקריאייטיב. בחברת BooYa אנו מספקים לכם גם שירותי תוכן שיווקיים אשר יסייעו לכם להניע את הגולשים לפעולה. כמו כן, אנו עושים זאת תוך כדי שימוש בביטויים ומילות מפתח שמצאנו במחקר המקדים. דהיינו, אנו יודעים היכן למקם את הביטויים השונים בטקסט, וכיצד להניע את הגולשים לפעולה.

לדוגמא, אם אתם מעוניינים לפתוח עסק של תיקון מכשירים סלולאריים – ייתכן ולא חשבתם בכלל על ביטוי כגון "תיקון מכשיר סלולארי בתוך יום". לאחר שנחקור לעומק את השדה העסקי בו אתם פועלים, ונזהה את הצרכים של הגולשים, נוכל לבחור עבורכם טקסטים שיווקיים המיועדים גם לצרכים של קידום אתרים. הכל, בכדי להביא למצב שבו הגולשים שנכנסים לאתר שלכם הם הגולשים הרצויים ביותר (ושכניסתם טומנת בחובה סיכויים משמעותיים לעסקה עתידית).

נוכל כמובן לשנות את הביטויים ומילות המפתח למגוון רחב של ווריאציות בכדי להגיע אל כמה שיותר גולשים רלבנטיים. מיותר לציין כי הדינאמיות של הקמפיין הממומן מאפשרת לנו גם "לשחק" עם האופטימיזציה של הקמפיין "בזמן אמת". דהיינו, לשנות כיוונים תוך כדי תנועה, וזאת בהתאם לתוצאות הפעילות שלנו ברשת.

חיפושי זנב ארוך

חיפושי זנב ארוך בגוגל הם חיפושים בני כמה מילים המיועדים לגולשים שרוצים שירות/מוצר ספציפי. לדוגמא, "חנות לציוד משרדי במרכז". אלו ביטויים אשר כדאי מאד לשים עליהם דגש בבניית אופטימיזציה של קמפיין ממומן. זאת, משלוש סיבות עיקריות.

ראשית, ביטויי זנב ארוך הם ביטויים זולים יותר וניתן להשקיע בכמות גדולה שלהם במסגרת הקמפיין. אי לכך, זוהי טכניקה נהדרת המאפשרת לכם למקסם את הקמפיין לכמות גדולה של ביטויים ממוקדים. שנית, ביטויי זנב ארוך הם ביטויים אפקטיביים וזאת משום שהם מאפיינים גולשים המחפשים לבצע רכישות או לקבל שירותים. לדוגמא, בקרב כל הגולשים שמחפשים "ציוד משרדי", ישנם גם גולשים שרוצים לקבל פרטים, לדעת מה מגדיר ציוד משרדי, לקבל רושם כללי וכדומה. עם זאת, כאשר החיפוש הוא "חנות לציוד משרדי במרכז", ברור שמדובר בגולש שמחפש עכשיו מקום לרכוש בו דיו למדפסת או עטים צבעוניים.  

ביטויי זנב ארוך הם ביטויים אשר לא תמיד ניתן לקדם את כולם במסגרת הקידום האורגני. אי לכך, הקידום הממומן הוא כלי נפלא לעבוד עם ביטויים מסוג זה. כמו כן, פעמים רבות, כאשר אנחנו מזהים ביטויי זנב ארוך אפקטיביים במסגרת קידום אתר ממומן, אנחנו יכולים למקד את הפעילות בנושאים אלה גם בקידום האורגני.

לסיכום,

קידום ממומן נהנה משורה ארוכה של יתרונות. עם זאת, על מנת למקסם את ההשקעה בקידום הממומן, עליכם לקחת ביחד אתכם חברת קידום אתרים אשר יודעת לעשות נכון אופטימיזציה לקמפיין ממומן. בחברת BooYa אנחנו מציעים לכם את החבילה המושלמת. גם מקצוענות באופטימיזציה לקמפיין ממומן, גם יצירתיות בבניית טקסטים שיווקיים, וגם התחייבות לתוצאות מקסימליות בתקציב נתון. רוצים לדעת עוד? צרו עמנו קשר!