ייעוץ לקידום אתרים

קידום אתרים הוא כידוע המפתח המרכזי להצלחתו של שיווק באינטרנט. גם אם אתם מספקים את השירות הטוב ביותר במדינה, ללא קידום אתרים, סביר להניח שהאתר שלכם ימצא את עצמו אי שם בדפי התוצאות האחוריים. מה שנקרא – "המדבר האינטרנטי".

אוקיי, אז קיבלתם את ההחלטה "ללכת על זה" ולחפש את הדרך למעלה במנועי החיפוש. מצוין! עכשיו עליכם להחליט האם תרצו להוציא את מלאכת הקידום החוצה, לחברה העוסקת בקידום אתרים מקצועי, או שמא תעדיפו לקדם בשיטת "עשה זאת בעצמך". חברות רבות העוסקות בקידום אתרים ממליצות בדרך כלל על האופציה הראשונה (משיקולים כלכליים כמובן). ב-BooYa, אנו מאמינים שגם הלקוח יכול להגיע לתוצאות מרשימות בעצמו.  

בכדי לענות על הביקוש הרב, BooYa מספקת גם שירותי ייעוץ לקידום אתרים. מה זה אומר? ובכן, בתהליך "ייעוץ לקידום אתרים" אנו מסבירים לכם כיצד עליכם לפעול בכדי לקדם את האתר, אך משאירים לכם את המלאכה לכשעצמה. מעל הכל, אנו מסוגלים להגיע לתוצאות מרשימות גם כאשר אתם מנהלים לבדכם את קידום האתר. לא, אנחנו לא מפחדים שתיקחו לנו לקוחות. אנו פשוט מבינים את הצורך של בעלי עסקים רבים לעשות את הדברים בעצמם. כמו כן, ההצלחה שלכם היא כמובן גם ההצלחה שלנו. 

למי מתאים תהליך של ייעוץ לקידום אתרים?

-          עסקים, ארגונים וחברות אשר מבצעים בעצמם את קידום האתר.

-          חברות אשר מפעילות מחלקה ייעודית לשיווק ו/או לאתר האינטרנט.

-          עסקים המעוניינים לקדם את האתר אבל להישאר "חזק בעניינים" ולהיות חלק מהתהליך.

-          עסקים אשר אחד מבעלי הבית (או מקרוביו) בעל נגיעה בעולם האינטרנט ויכול להשקיע מזמנו ומרצו בקידום האתר.

יתרונותיו של הייעוץייעוץ לקידום אתרים

תהליך הייעוץ לקידום אתרים מעניק לכם יתרונות רבים. חלקם אף הופכים את הייעוץ לעדיף על פני קידום אתרים "מלא". ראשית, אתם חלק בלתי נפרד מהקידום. באפשרותכם לקבל החלטות באשר ליעדי פרסום, כתיבת תכנים, הפקת סרטונים וכדומה. כמו כן, אתם רשאים לעבוד עם ספקים בתחומים שונים, על פי ראות עיניכם וללא הגבלה (מיותר לציין כי Booya תשמח להפנות אתכם לבעלי מקצוע מהטובים בתחומם בשוק).

יתרון משמעותי נוסף הוא שמירת תכנים בלעדיים בתוך הארגון ואפשרות למידור מידע מסוים לחברות חיצוניות. כמו כן, במסגרת ייעוץ לקידום אתרים, אתם לומדים את רזי קידום האתר ויכולים לאחר תקופה קצרה "לטוס סולו". במילים פשוטות, הידע בנוגע לתהליך קידום האתרים נשאר בארגון. הטכניקות אותן תלמדו ישמשו אתכם גם בהמשך. לדוגמא, אם תבנו אתר נוסף לחברה ותרצו לקדמו.

ייעוץ לקידום אתרים הוא מעולה גם בתור הכנה לקראת הוצאת הקידום כ"אאוט סורסינג" לאחר מכן. מדוע? ובכן, לאחר שהאתר שלכם יקודם, ותתחילו לקבל פניות רבות מלקוחות, סביר להניח שאת מלאכת הקידום השוטף תרצו להעביר לגוף חיצוני. כעת, תיהנו משני יתרונות. ראשית, האתר כבר מקודם באופן ראשוני. שנית, אתם "מדברים את שפת קידום האתרים" ויכולים לבחור מקדמים טובים ומקצועיים.

אז איך זה עובד?

BooYa היא חברה מובילה בתחומה בקידום אתרים. לרשותנו ניסיון רב בתחום והצלחות מדהימות עם מגוון רחב של עסקים. בכדי לעזור לכם "לעשות את זה נכון", אנו נשתמש בכל הכלים המקצועיים העומדים לרשותנו. נראה לכם כיצד קידום אתרים הוא שילוב של מדע מדויק עם אמנות ויצירתיות. הייעוץ נעשה בחמישה שלבים מרכזיים:

  1.  הכרת התחום המדובר ועבודת הכנה - בשלב ראשון, אנו מאפיינים את התחום ואת האתר. לדוגמא, אם אתם בעלי עסק למכירת בגדי תינוקות, נבדוק היטב איזה פוטנציאל יש לשיווק אינטרנטי של אתר העוסק בתחום זה. חשוב להדגיש כי הכל מדוד ומתורגם למספרים בשטח. למשל, אנו יכולים לומר לכם שבגדי תינוקות הוא תחום ש-X גולשים מתעניינים בו מדי חודש. כמו כן, אנו בודקים היטב גם מי הם לקוחות היעד (לקוחות קצה, ספקים, סיטונאים, אנשי מקצוע וכו'). במסגרת שלב זה, נבצע גם מחקר מילות מפתח אשר ממנו נגזור את בנק הביטויים הרלבנטיים מבחינת קידום האתר.
     
  2. בדיקת האתר עצמו – בשלב זה, אנו עורכים אנליזה לאתר. תודות לניסיון הרב שלנו, ולמגוון כלים העומדים לרשותנו, נבצע בחינה מדוקדקת של האתר שלכם בצורה רוחבית ואופקית. ניכנס לתוך האתר פנימה, נזהה באגים וכשלים, נבחן סוגיות הקשורות באופטימיזציה למבנה האתר ועוד. כמו כן, נבדוק מה הביצועים של האתר בפועל (כמה גולשים נכנסים אליו בחודש, מה הדפים ה"בעייתיים", האם הקוד והעיצוב מאחורי האתר הם שימושיים, האם הקוד מתאים למנוע של גוגל ועוד).
     
  3. דו"ח מצב – לאחר השלבים הראשוניים, אנו מנפיקים עבורכם דו"ח מצב כתוב ובו כל המסקנות והממצאים מעבודת המחקר הראשונה. דו"ח מצב זה, ובו מספרים ונתונים מדויקים, מעניק לכם תמונה אמיתית של האתר (על יתרונותיו וחסרונותיו). במסגרת שלב זה, נבדוק גם מה מוגדר מבחינתכם בתור המרות.
     
  4. תוכנית עבודה – תוכנית העבודה משלבת את כל השלבים הראשוניים לכדי לוח זמנים לפעולה. אנו מייעצים לכם כיצד עליכם לפעול בכדי לקדם את האתר ולבצע שיווק נכון באינטרנט. תוכנית העבודה היא מסודרת ומפורטת (ומבוססת כמובן על דו"ח המצב). מדובר בלוח זמנים עם אבני דרך אשר מאפשרות לנו לבחון את התקדמות האתר (מבחינת מנועי החיפוש ומבחינת הביצועים).
     
  5. ייעוץ שוטף אנו עוקבים אחר ביצוע תוכנית העבודה ועומדים לרשותכם בכל סוגיה ושאלה באשר למלאכת הקידום. כמו כן, אנו מסוגלים לסייע לכם מבחינת הפניות לספקים ובעלי מקצוע שיכולים לעזור לכם בהתקדמות.
     

ייעוץ לקידום אתרים – למי זה לא מתאים? ייעוץ לקידום אתר אינטרנט

נשמע מדהים, לא? ובכן, חשוב להדגיש כי ייעוץ לקידום אתר איננו בהכרח שירות המתאים לכל אחד. לדוגמא, חשוב להבין כי קידום אתרים עצמאי דורש ממכם השקעה של זמן ומשאבים. מדובר בעבודה יומיומית אשר יש להפנות אליה תשומת לב רבה. אי לכך, במידה ואתם בעלי עסק עצמאי, ואתם עסוקים כל היום מול לקוחות, קידום אתרים לבד הוא לאו דווקא התמהיל הנכון עבורכם.

לעיתים, קידום אתרים דורש מהמקדם מספר שעות עבודה ביום ותשומת לב שוטפת למיקומו של האתר ברשת. כמו כן, ישנם בעלי עסקים שאין להם גישה ו/או ניסיון לעולם האינטרנט והמחשבים. מיותר לציין כי קידום אתרים עצמאי כרוך גם בהתנהלות מול ספקים ספציפיים (למשל, מעצבים, צלמים, כותבי תוכן, מתכנתים ועוד).

אם אינכם בטוחים שאתה מתאימים לנושא, אל תדאגו. ב-Booya נשמח לייעץ לכם גם באשר להתאמתכם לתהליך ייעוץ לקידום אתרים. לאחר היכרות ראשונית (הכוללת אפיון העסק, האתר והשוק המדובר), נוכל לדעת האם עליכם לפנות לקידום מלא או שתוכלו להפיק תוצאות מרשימות עם קידום אתרים עצמאי.